Thjooo hooo!

Zantos som skriver här!
Hoppas ni haft ett bra nyår och att raketerna och smällarna inte lät för högt. 
Vad jag har förstått finns det många vovvar och andra djur som är rädda för ljudet. Jag bryr mig knappt. Jag sover jag bara.
Min lilla familj och jag bar oss i väg och släppte upp 3 st thailandslyktor. Det tycker jag är bra. Man ska inte smälla smällare och skjuta raketer om det faktiskt finns ett jätte mysigt fint alternativ.
Nu till en jobbig grej.. Jag träffade förut en kille vid namn Ernst.. En jätte rolig prick. Han åkte runt på två hjul och det tyckte jag var skit roligt! Jag följde alltid efter honom om han skulle i väg med de där hjulen när vi hälsade på. 
Ernst, ja han är en fin människa det kände jag direkt. 
Nu har matte berättat för mig att allt inte är okej med Ernst. Och jag blev så klart jätte ledsen. Ernst har cancer och nu är de bråttom med en insamling till honom så han kan få den behandling han behöver för att överleva. Jag länkar två stycken artiklar som jag hittade så ni kan läsa.
http://helahalsingland.se/hudiksvall/iggesund/1.914173/1.1171647/1.4241229-hjalp-var-hjalte-ernst-bollden
http://helahalsingland.se/sport/bordtennis/1.4254612-ernsts-tuffaste-match
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0