Dag 9 på listan

  1. Vilken hundsport tycker du mest om?
  2. Vilken är den bästa och den sämsta egenskapen hos din hund?
  3. Vad skulle hund nummer två vara för hund?
  4. Vad för hund kan du inte tänka dig att ha?
  5. Vad är det roligaste din hund har gjort?
  6. Hur ser din framtid ut för hund?
  7. Hur blev det hund för dig?
  8. Hur ser en dag ut för din hund?
  9. Vilken är din hunds bästa kompis?
    Jaa.. Min vovve har nog ingen bästa kompis just nu.. Stackarn... Han hade innan vi flyttade till Stockholm. Men nu träffar vi ingen. Jaa.. Tragiskt men sant.

  10. Det här älskar och hatar min hund
  11. De här tricken kan min hund
  12. Det här ångrar jag att jag lärt min hund
  13. Det här är min hund väldigt bra på
  14. Det här är viktigt för att min hund ska må bra
  15. Det här är utmärkande för min hund!
  16. Min favoritvideo på min hund
  17. Det här är en person som betyder mycket för mig och min hund
  18. De här kurserna har min hund gått
  19. Jag älskar min hund därför att...
  20. Det här är mina planer för min hund!

Kommentarer
Postat av: Sara

Roligt att du bloggar om hundar, har själv en hund! :D

2012-01-28 @ 21:48:00
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0