Får lite "scenskräck" ju!

Ojsan!
Jag såg nu att de är många som läst min blogg..
Får lite utav nån scenskräck. Vad läskigt att så många kollar på just min blogg ^^
Men vad roligt. Fortsätt skriv kommentarer då jag alldeles själv fixat färgen på kommentarlänken igen så den går att se.
Ja annars i dag har jag myst med min gudmorsa Tessie som jag skrev tidigare. Sen kom morsan hem och jag hjälpe henne ta lite kort på henne. Rätt nöjd blev jag faktiskt :)
Tassen som morsan har som tatuering är faktiskt min egen tass. Morsan hjälpte mig att trycka den på ett papper. Men usch så jobbigt de var. Jag fick hoppa in i badrummet på 3 tassar sen. Men de var de värt. Snyggt som attans ju!
Hur har eran dag vart då?
Voff voff!

Kommentarer
Postat av: Akhilles Tassar

Så fint så fint!! Jag gjorde likadant med Akhilles och Alexia :) dock fick jag minska de lite, Mastiff tassar är inte direkt små ;-)

Bästa minnet av Akhilles <3 han gick bort 6 månader efter att jag gjorde den!

2011-12-19 @ 21:49:48
URL: http://www.akhillestassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0