Gårdagen hos mormor

I går var jag hos mormor medans matte var hos jobbcoach. Jag hade de jätte bra =) Träffade till och med på matte på stan när hon hade lunch. Jag blev jätte glad!
Jag var på stan då och ragade brudar med mormor. Fick faktiskt ett napp, men bestämde mig för att hon var för tråkig. De var en tik som var brun och krullig. Ganska stor i samma höjp som mig ungefär. Hon var jätte söt. Hon hette Busan. Hon hade två rosetter i håret, urgulligt tycker jag! Meeen.. Hon var TRÅKIG!! Hon ville inte leka utan baaara flirta. Usch! Neej dom brudarna bojkottar jag =P Bättre lycka på nästa raggarrunda med mormor =D
Jaa sen tänkte jag ju ladda upp 2st film klipp på bubblare och lägga här. Men deras sida är jäääämt trasig typ. De funkar inte... LESS!
Jaja! Får lägga ut några bilder ist.
Jag lekte en massa hemma hos mormor.
Sen blev de mys med mormor.
Sen saknade jag matte ganska mkt så jag stod och kollade efter henne i fönstret.
Ja när jag kom hem var jag rätt trött. De finns en video på de. Meeeen de funkar inte att lägaa upp just nu. Men gör de senare då.
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0