Mohahahaaa!

Hej igen då i dag =)
Måste berätta lite grann vad som hänt i dag.. Vi skulle åka till stan i dag och när vi är på väg mot bilen fick jag gå lös. Matte tyckte att jag skulle hoppa över vägbommen som är här ute och okej tänkte jag de kan jag göra. Men så miss bedömer jag avståndet till bommen och slår i mina bakben =( Huaa haltade efteråt.
Och i kväll busade jag lite med matte och husse =P
Dom stog i duschen. Husse säger då till matte "uscha jag tycker inte om att stå med ryggen mot dusch draperiet"
Efter ett tag går jag fram, och trycker med nosen genom dusch draperiet på husse. Hahahaaa! Vi fick oss ett gott skratt då husse hoppade till av rädsla. Oj oj oj!
Här kommer en bild på mig när jag badar också =)
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0