Grattis på mig snart =P

Heeej =)
I morgon fyller jag år =P Jippie!!! Kommer nog en och annan pudding till tik och hälsar på mig i morgon, jag har hört ryktas om att Vicky kommer kanske och även något namn som låter som Ulla pratas de om... Men undra vem de är? Jag tror att de är den där puman som är en vit pudel. Hon är huuuuur söt som helst. Kanske man ska lägga in en stöt på henne då? Njaa... Fast Vicky då? Hon kanske blir sur då =(
Undra om jag ska höra med matte om hon kan fråga Tindras matte om dom vill komma förbi en sväng? Man fyller ju 4 år bara en gång i livet =P Jaja...
SHIT! Jag blir 36 år i människoår i morgon, ja... Nu börjar de närma sig slutet snart.. USCHA! Kan man inte få vara valp jämt, de var så himla bra då. Man Fick gå ut FLERA GÅNGER om dagen, sova i mattes säng och mkt mer.
Jaja... Hoppas de kommer många tikar i morgon i alla fall =D
Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0