I går...

Hej hej!
I går gjorde vi inte så mkt.
Min familj åkte in till stan och bowlade, men jag fick sitta i bilen. Sen åkte vi och handlade, då fick jag också sitta i bilen. Men sen fick jag hoppa ut på parkeringen och skringa av mig lite. Jag lekte med husse lite och sen fick jag klättra upp på nå brädaktiga grejer. Och matte hon knäppte kort som vanligt på alltihopa =)
Tyckte de här kortet var så himla roligt =)
I går kväll var de en massa folk här. De var 10 st här =P De var roligt för jag fick så himla mkt uppmärksamhet hela tiden =)
Sen kom de en gubbe som jag tyckte mkt om. Jag vet inte riktigt vad de var med honom, de kändes som han visste vad jag tänkte =P Lite läskigt var de. Efter ett tag lade han handen på mig och hittade ett ställe där jag behövde "healing". Jag vet inte vad de är, men de kändes jätte bra =) Och då sa jag till honom att jag ville inte förmänskligas hela tiden av matte. Jag vill vara hund. Och vet ni då?????
HAN SA DE TILL MATTE! Alltså hörde han mig! Fatta vad coolt!
Matte har lovat att hon ska tänka på de i alla fall.
I dag blir de hundpromenad =) Hoppas de kommer mkt brudar!
Voff voff!

Kommentarer
Postat av: Alma

Vilken modig gosse som vågar klättra på lastpallar, det skulle aldrig min mespojk våga :D

2010-04-25 @ 16:36:34
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0