I dag är jag ett slakt...

Hej hej!
Uscha så trött jag är i dag, fast de får man väl vara? Jag har sovit som en stock i natt och även nu på morgonen. Vaknade till lite när husse vaknade men sen var de natta igen.
I dag är de soligt väder ute =) De gillar vi skarpt! Så i dag blir de nog mycket spring i mina 4 små ben när vi kommer ut. Matte kommer nog få de lite jobbigt med mig och tycka att jag är styrig. Men de kan hon ha de =P
I går kväll satt sig matte och husse och myste framför tv:en med räkmackor! Ojojoj, gissa om jag blev sugen?! Dom såg så himla goda ut. Men till sist blev dom mätta och som tur var fanns de lite kvar! De var ägg, sallad, 2 st mackbitar med majonäs på och lite gurka kvar. Och som jag ska fisa i dag =P Stackars matte och husse. Men de är sånt dom får stå ut med när dom är hundägare. Hahaa!
Ha de bra i dag!
Voff voff!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hihi lite hundfisar gör väl inget om man är så himla söt! Flinga flörtar med alla, hon är inte den som är snål om det inte, så Zantos får en blöt puss av höglöpande tokiga Flinga! =)

2010-04-02 @ 11:47:57
URL: http://tanaraqhuskies.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0