I dag åker hon hem!

Hej hej!
I dag åker Shila hem. Skönt, de skulle bli i går, men blev i dag.
I går ville husse mysa med Shila, men hon ville inte så jag fick mysa i stället =) ♥
Shila blev då jätte svartsjuk och ville mysa då. Men hon fick inte för jag myste ju med husse ^^
Jag var så himla go så matte knäppte kort på mig och husse.
Jag sa åt henne att hon skulle sluta, men de gjorde hon inte...
Ojojoj, vilken hund. Jag brukar bara bli sur när matte eller husse gosar med en annan hund, jag stör aldrig i alla fall.
Sen hände de här:
Shila kommer farande över soffryggen, jag såg de så jag tog mina tassar och skyddade mig, men husse han såg inget så han blev jätte rädd. Men vilken hund! Hon ville förstöra vårat mys! Usch, de ska bli skönt att slippa henne ett tag, men hon kommer tillbaka. Kanske hon är snällare då och inte retas så mkt.
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0