Hjäääälp! De luktar bajs!

BLÄÄÄ! Shila har bajsat inne! BLÄ BLÄ BLÄ! Hon satte sig och bajsade INNE! Fattar ni?! INNE! BLÄÄ! Man går väl ändå ut och bajsar! Eller i alla fall säger till att man måste bajs, de gör hon ju annars. Nejdå, inte denna gång.
Undra om hon tycker vi har gjort nå dumt som vill att vi ska bli ihjäl gasad av hennes bajskorvar som låg så prydligt i vardagsrummet? Usch! Neej, jag har inte gjort inne sen jag var liten valp. Usch!
Jo pinsamt värre kissade jag på mig en gång, men de var för att jag var sjuk. Jag tyckte mitt tassavtryck i trolldeg var gott så jag knaprade i mig de och blev saltförgiftad och kissade på mig. Men jag var så himla smart så jag var faktiskt inne på toaletten där människorna kissar, men jag visste inte hur man fick upp locket och hur man gjorde för att komma ända upp i toan med strålen så de fick bli framför toaletten i stället.
USCH! SKONA MIG FRÅN DENNA LUKT! Matte har som tur var ljus från partylite som luktar jätte gott, hoppas dom hjälper mot hundbajslukt.
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0