Trött...!

Godmorgon allihopa! Ja jag är vaken jag.. har precis gått ut med morsan. Trött är jag som fasen. Jag tänkte att jag svarar på kommentaren jag på ett av Kina inlägg här så alla ser det. I kommentaren blev jag informerad om att min "kommentera knapp" inte syns. Det var ju inge bra. Det ska jag fixa. Men inte nu. Jag läre ju passa på att vila för morsan ska till jobbet och Tessie är inte hemma. I kommentaren frågade också varför jag här sånt smalt stryphalsband på mig. Jaa.. de är ett snakehalsband heter det. Det är mest där för att vara fint. Och de nöter inte ut min fina päls som vanligt stryp gör. Jag här egentligen ingen användning för det då jag går lös ganska ofta och annars inte dras så mkt i kopplet. Ja då vet ni det ^^ Nu får det bli bädden och sooooova en massa!! Voff voff!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0