Träning i går =P

Hej hej!
I går tog jag matte på en promenad, skönt =) Efter en stund tar matte upp handen ur fickan och de visar sig att hon har ju GODIS i fickan!!! Så jag börjar genast att träna matte i freestyle. Matte blev jätte stolt över mig när jag helt plötsligt lärde henne front (när jag går framför matte i sidled)
Sen tränade jag henne på att stå stilla medan jag springer mot henne och stannar på vägen, och sedan kommer och sätter mig vid henne. Och vad glad hon blir när jag kommer fram!! Ojojoj!
Jaa, snart är de dax att faktiskt göra klart vårat freestyleprogram som vi har, för matte berättade att nu fram över kommer de mycket tävlingar som vi självklart vill vara med på.
Jaja..
Lägger in ett snyggt kort på mig och matte när jag tränar henne i freestyle =P
Voff voff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0