Trööööött!

Hej hej!
I dag blev jag väckt av en stank! Usch! De luktade BAJS! Ja vet ni vad de var?! De var Shila som hade bajsat på övervåningen! BLÄÄÄ! Vilken bajsunge!
Sen kommer hon till mig och ska leka. PÅ MORGONEN!! Och jag morrar, och hon backar och skäller... Åhhh! Vad trött jag blir på henne i bland. Jaja... Får se om jag kanske river i i morgon om hon väcker mig.
I dag i alla fall är de super fint väder ute så de blir nog mkt ute aktiviteter i dag har jag hört.
Men vet ni vad förresten! Shilas klor blev klippt i dag, jag tror de är jag som står på tur. Usch! Nu får jag ont i magen. Så nu ska jag nog gå och lägga mig i sovrummet så kanske dom inte hittar mig =P
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0