Promenad

Hej hej!
Jag, matte och Shila var ute på promenad för en stund sen. Då mötte vi på en JÄTTE stor hund, matte kallar dom för Grandis. Den var jätte stor verkligen och den var rädd för mig så jag kände mig så himla macho att jag till och med morrade åt honom. Synd att inte matte knäppte kort =( Den där grandisen var tydligen Kingens kompis. Kingen och jag gick på samma kurs en gång. De är en riktig busig hund de där. Jag gillar honom =D Shila gillade också honom.
Vi hundar och mattar gick i alla fall en liten promenad tillsammans och Shila var hemsk! Hon drog i kopplet och visste inte hur hon skulle betee sig. Jag försökte visa henne, men de gick inte så bra för de luktar ju så gott ute så i bland sprack de. Men bättre lycka nästa gång.
I alla fall, den där grandisen såg bra bekant ut. De tog ett tag innan jag fattade att de är samma ras som Adde var. Adde var min kompis ett tag, men sen försvann han. Matte säger att han är i hundhimlen och har de jätte bra.
Här är ett kort på honom
Jag saknar honom faktiskt =´(
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0