Matte är snäll... Ibland =P

Hej hej!
I dag har jag blivit borstad, åååh så härligt de är! Man känner sig så älskad när man blir så ompysslad. Ja, annars har jag nog inte gjort så mycket i dag. Har lekt med min nygamla boll också. JAG ÄLSKAR DEN =P Matte hittade den åt mig i går, jag blev så himla glad. Jag har hört att vi hundar alltid brukar få med oss något från stället vi kommer i från. Min grej var en boll. Så bollar ligger mig varmt om hjärtat!
Matte knäppte kort på mig med bollen.. Men hon ska alltid krångla till de när de gäller kort... Åhh! Här är kortet i alla fall
Bollen är rolig men de är så himla jobbigt att den rullar, så i bland blir jag arg när den hamnar under nått
Men då är de bra med matte och husse för dom kan ju ta fram dom =D
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0