I dag...

I dag har matte, husse, jag och Shila varit i stan.
Vi gick en sväng genom stan för Shila behöver visst miljötränas lite säger dom. Men jag, jag går lugnt igenom stan och glänser =)
De finns en korvkiosk där på stan, där brukar jag ALLTID få korv =) Och i dag fick jag de med! Men då måsta jag dela den med Shila, de var lite tråkigt. Så nu när jag går förbi där så kollar jag alltid om tanten jobbar som jag får korv av! Dom säger att jag är så himla fin och är lik en hund dom haft. Jag vet att jag är snygg ;)
Jag lägger ut en bild på mig som Shila också när vi är på stan =)

Ja... Jag tror inte de hänt så himla mkt mer i dag. Nu sover Shila ett tag och de är såååå himla skönt!! Hon är så himla jobbig. Jag har börjat säga i från på skarpen nu i alla fall. De har jag inte gjort förut. Men droppen var när hon kom och förstörde min sömn på morgonen! Jag är ju så himla trött då.
Nej nu är de kvällspromis som gäller.
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0