Gästbloggare...

Hej hej igen...
Shila ville tydligen skriva här också hon blev lite sugen när hon såg att jag skrev blogg.
Hej alla Zantos läsare!
Shila var mitt namn=) Zantos hade visst nämnt mig på sin blogg här tidigare. och jag vill kommentera de lite, de är så att de är inte BARA jag som vill leka. Och de är faktiskt inte BARA jag som vill ligga bredvid! JAG HAR BILDBEVIS!
Fast han såg precis att vi skulle knäppa så han gömde sig bakom tassen.
Jaa nu är jag här hos Sandra och Örjan, Zantos matte och husse. Min matte har ledigt från mig ett tag. Och jag har ledigt från henne ett tag. Men de är ganska skönt jag har ju en redigan karl som tar hand om mig ;) Jag har faktiskt varit väldigt duktig i dag, Sandra och Örjan blev väldigt impad av mig. Jag visade upp att jag kan gå fot och ha ögonkontakt plus att jag kan stanna medans som går. Jaa dom blev mäkta imponerad. Men vaddå de är ju Border Collien i mig ;)
Kanske att jag får gäst blogg här fler gånger =)
Voff från lilla mig!

Kommentarer
Postat av: Cia

Klart alla i flocken ska vara med i bloggen!

Jack o Nova

2010-04-12 @ 08:55:10
URL: http://cias-hundliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0