Gårdagen och idag...

Hej hej!
I går var de så himla skönt ute. Jag matte och lillmatte var ute och solade oss lite på baksidan. Jag var där ute i flera timmar i går =) Mysigt hade vi de och vi knäppte lite kort också.
Här är dom
Visst är jag snygg?! Hehe! Jaa... Just nu har jag damsällskap här. Förlåt Flinga =( Men hon är bara en valp i mina ögon. Hon är 8månader och heter Shila. HOn ÄR SKIIIIT JOBBIG! Hon ska leka HELA tiden. Och sen ska hon sova med mig också. Usch! Matte och husse säger att dom inte vet hur länge hon ska stanna. Åh herregud! HJÄLP MIG NÅGON!
Jag måste väl lägga ut nå kort på oss också då...
Vi har varit på hundpromenad också i dag. De var jätte mysigt i de fina vädret. Och vi blev ett gäng i dag =) Kul. Lägger upp nån bild på de med =P
Nu har jag nog inget mer att skriva..
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0