Prommis & Pizza!

Heeej på er!
Idag trodde jag aldrig att Tessie skulle vakna, hon sov och sov och sov kändes det som men sen när hon väl vaknade så gosade vi super mycket. Jag har dessutom fått sovit med henne i sängen i natt, wooohoooo!!

När hon väl tagit sig upp och ställt sig där det kommer ut en massa vatten i från så fick jag lite mat och sedan efter det begav vi oss ut på lååååååång prommis.

Himla mysigt faktiskt. Fanns mycket att sniffa på, och jösses vad jag kissade överallt. Det måste vara mycket vovvar som går den vägen, tänk er damerna som kommer känna min doft där sen, ojoj!! Jag är ju en riktigt hunk så jag måste ju lämna lite spår efter mig! 

Tessie blev lite trötter med så vi satte oss ner borta vid en trappa och gosade lite.
Så mysigt när hon kliar och pussar på mig. De tycker jag om! Sen ringde Emma och vi gick och mötte upp henne. Brudarna åt pizza och vet ni vad!? Jag fick smaka lite. Vilken dag alltså.. Nu ska jag lägga mig och vila lite, kanske får jag mysa lite till med Tessie

Voff, Voff!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0