Neej... Nu tar jag över!

Thjooohoo!!
Matte till Zantos här..
Nu har jag bestämt att eftersom att inte Zantos skriver nått i den här så kommer jag att börja skriva här om vårt hundliv tillsammans.
Ibland kommer ju Zantos också få skriva såklart =)
I dag har vi varit ute och tränat freestyle. Jag fick ju så mycket inspration i helgen när jag var i väg på Hundmässa i Älvsjö!
Vinnaren i SM i Freestyle ser ni nedanför här..
Lina och Zing
Dom var sjukt duktig! Deras program handlade om att människan skulle ut på "skattjakt" och hunden ville med men fick inte. Men den gjorde ALLT för att få vara med. Den hämtade sin väska och lade ner i hennes väska.
Jaa jag tycker dom var jätte duktig!
När vi tränade kom jag på att Front måste jag ju få in att de är en position. Zantos har inte förståt att Front är när han står framför mig med nosen mot mig. Han har förstått att man kan gå åt ett håll, men inte att de är en position. Så vi tränade på det. Och jäklar vad duktig han var! Så de ska vi fortsätta på =)
Voff voff!!!
Zantos hälsar!

Kommentarer
Postat av: Nenny

Lina känner jag igen, har också sett den showen. Hon har kurser på vårat hundcenter här i min stad. :)

2011-12-16 @ 16:44:26
URL: http://hundarnaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0