Stekarhunden i stekarstan Stockholm

Ja neej.. De har ju vart flyttar hit och flyttar dit nu, så jag har ju inte kunnat haft ro att sätta mig och skriva. Matte har inte hjälpt mig nått och inte Tessie heller för dom har haft det fullt upp.

Iaf så är jag nu storstads hund =D Jag är väääärsta stekarn, jag har egen uteplats med utsikt över Mälaren! SLÅ DE NI =P På bilden syns inte Mälaren för det är så soligt, men här sitter jag och kollar på alla stekarbåtar som åker förbi.
Ja sedan nedanför kullen här så finns en strand, den ligger typ 75 meter härifrån när man går människovägen dit. Men jag tog hundvägen själv en dag här. De var inte alls långt ^^ Jag sprang ner och tog mig ett dopp och hoppade lite i vattnet. Sedan kom Tessie och förstörde allt =( Jaja.. Jag hade ju inte bett om lov liksom.
Jaa.. Så här sitter jag stekarhunden i stekarstan Stockholm!
Voff voff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0