Vart på semester hos min mormor =P

Åh jag har haft de så himla skönt och fått slippa matte några dagar =)
Men vet ni vad?!?!?! När jag kommer hem så känner jag på en gång att något inte stämmer.. Mina leksaker ligger inte rätt i låda, min bädd ligger fel.. OCH de luktar hund av matte!!! WTF?! Jaa så kände jag då, de är SIGGE och ISAK som varit här!!
Snyft! Jag tror matte är på väg att överge mig. Nu här någon dag har hon till och med gått hemifrån och när hon kommer hem så luktar hon dom där skithundarna!! SNYFT!
Är de någon som har någon idé på vad hon gör med dom där hundarna? HÖR AV ER! Jag tror jag dööör snart..!
Jaa matte har även visat mig bilder på hundarna.. KOLLA!!!!
Han har snott MIN bädd, och SE så nöjd han ser ut!!
Kolla kolla!! MIN fotölj!!
Ja och han snodde MIN GRODA också!!!
OCH HAN OCKSÅ!!!!!
Neej vad är de som händer?!
Jag är upprörd!
Voff voff!

Kommentarer
Postat av: Tessie

And i löööööööv you!

2011-04-06 @ 08:35:39
URL: http://curves4all.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0