Tjooo!

Heej på er!
Som sagt jag åkte till min "mormor" och jag hade de HUUR bra som helst. Jag fick springa omkring på gården och leka hur mkt som helst! Och jag har fått gröt, korv, kakor jaa... Massor! De var knappt jag ville åka därifrån.
Men nu är jag hemma.
När jag hade varit hemma en dag då kom Shila. Åh herregud tänkte jag, roligt men JOBBIGT! Jaja.. De var bara att gilla läget. Hon åker på måndag igen.
Matte pratade just med sin kompis Rebecca som har mitt hatobjekt Peppe (en sån där liten hund) Dom har bestämt att dom ska lära oss hundar samma sak och liksom utmana varandra. De kan nog bli roligt! Så vi ska börja på våran kvällspromis säger matte.
Ha de bäst!
Voff voff!

Kommentarer
Postat av: Pekka

Bring it on!

2010-05-04 @ 22:23:47
URL: http://tricolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0