Hej hej!

I dag är de strålande solsken ute och de gillar jag. Jag älskar att vara i solen och steka lite. Matte tog med mig ut i dag och borstade mig och guuuud så skönt de var att bli av med lite päls. Jag släpper ju så in åt helsike med hår just nu. De börjar ju bli varmt ute. När vi stog där ute och matte borstade mig fick jag stå i solen. Guud så jag njöt. Jag tror matte njöt lika mycket som mig. Matte såg jätte rolig ut efter borstningen, hon såg nästan ut som mig för all min päls fastnade på henne! Haha!
När vi varit inne ett tag kom de två människor, en med en kamera och en med nått vitt i handen, jag tror de kallas för anteckningsblock. Dom knäppte kort och pratade med matte och husse. Men jag.. Jag fick minnsan inte vara med på bild =( Uscha så taskigt! Jag är ju skit snygg och vad jag förstår skulle de komma ut i tidningen dom där korten. Tänk om jag skulle få vara med! Jag skulle nog få många beundrar brev från tikar här omkring. Men men jag får väl nöja mig med att jag varit med i tv när Gert Fylking och Robban Achberg gick genom Sverige.

Nej nu ska jag slöa lite. Jag lägger in en bild på mig också så ni får se hur snygg jag är =)

Voff voff!
Här är jag, ni måste ju hålla med om att jag är den snyggaste hunden här omkring ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0