Får man skryta lite?!

Jag sitter och har ett litet freestyleryck här. Jag gick igenom allt jag kan och vad de är vi ska träna på. SHIT vad jag är duktig jag kan hur mkt som helst ju =P
Detta kan jag
  1. Åttan (Går en åtta runt benen på matte)
  2. Slalom (Går slalom mellan benen på matte)
  3. Snurra (Snurrar runt medsols)
  4. Spinn (Snurrar runt motsols)
  5. Om (Cirklar runt runt matte)
  6. Hopp över ben
  7. Hopp (Hopp i luften bara)
  8. Upp (på bakbenen)
  9. Sitt fint
  10. Buga
  11. Gråta (skäms kan man också säga att de är, tass på nosen ni vet)
  12. Rulla
  13. Pang (Spela död alltså)
  14. Fot
  15. Work (fot på fel sida)
  16. Mellan (Går mellan mattes ben)
  17. Krypa
  18. Backa (Backa när matte går mot mig)
  19. Runda (Backa runt matte)
  20. Front (Går mittemot matte i sidled
Shit vad cooolt! Så här mycket kan jag när de gäller freestyle bara! Jag kan ju fler saker ockå, t.ex. att hämta kopplet och halsbandet och stänga skåpsluckor och visa matte vart maten finns varje gång jag är hungrig. Ojojoj, hon verkar vara senil hihi!
Nej nu ska jag kolla vad jag kan träna matte på egentligen.
Jag laddar upp en bild på när jag visar att jag kan ha en korv i munnen utan att äta upp den =P Nu är ni impad va!
Skicka beundrar mail ni alla tikar ;)
Voff Voff!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men ååååh vilken fin hund du har!! (och superduktig!!)

2010-03-31 @ 17:32:29
URL: http://tanaraqhuskies.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0