Vilken härlig dag!

I dag har de varit så himla härligt! Solen har skinit och vi har promenerat nästan hela dagen känns de som =P
Vi åkte  först till matte och grejade lite, sen gick vi ner på Helens Hundcenter och myste lite med dom. De var så himla länge sen vi var där så när jag kom var jag så HIMLA glad! Jag har ju inte sett Helen på EVIGHETER! Så vi pussades och kramades lite. Sen är de ju så att jag har ju en sån bra matte så hon köpte ett ben till mig där =)
Sedan var vi till mattes pappa (jag brukar kalla honom för morfar)
Jag älskar att vara där för där får man korv! ^^ Shila var också med hela dagen. Vi har lekt en massa, de är ju rätt så roligt ändå. Fast lite jobbig är hon emellan åt.
Just nu håller min husse på med nå väldans konstigt! Han eldar ute på baksidan?!?! I nått stort svart som människorna kallar för grill. Och där lägger dom nå kött.. Usch de luktar så himla gott! Vi får se, jag ska nog tigga åt mig en smakbit =P
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0