Tröööött!

Hejsan svejsan!
Har nyss klivit upp typ, är så himla trött på morgon hehe! Jag vet inte riktigt om de är morgon nu men men...
Men nu är jag riktigt sugen på mat i alla fall! Shit! Ska nog gå och dra matte lite i armen och visa henne vart maten är igen. Hon verkar ju glömma de varje gång för hon frågar varje gång vart maten är någonstans. Konstiga människor!
Jaa, vad händer i dag då?
Vänta... Ska kolla ut...
SHIIIIIT! DE REGNAR! Orka regn! Men jag vet en sak som är bra med regnet de är att snön tinar mkt fortare =P Då blir de sommar mkt fortare!! Jippie! Hurra för regn!
Oj nu spårade jag ur lite tror jag, så lycklig är jag inte för regnet. Ojojoj!
Nej nu ska jag som sagt visa maten för människorna.
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0