Sovmorgon! =D

Hej hej!
I dag har jag haft sovmorgon! Ingen Shila har kommit och stört mig i min skönhetssömn =D Hon är hos sin matte nu. Jag har sovit som en stock.
Undra vad som händer i dag då? Jag har hört att kanske Sofia kommer och hälsar på oss i dag =) De är mattes och min kompis, matte gick i skolan med henne. Jag blir så himla glad när jag träffar henne. Hon är faktiskt lite av en hjälte för mig också. Hon räddade mig nämligen från katten vi hade förr. Bacill.
Han var jätte jobbig med mig, han skulle hela tiden leka och jag fick aldrig sova i fred. Till sist var jag så stressad av honom att jag fick stressklåda så matte och ex husse bestämde sig för att bli av med katten. Så Sofia kom och hämtade honom och han fick bo hos henne. TACK SOFIA! De var snällt. Du är min hjälte =P
Jaja.. Ha en bra dag allihopa
voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0