Mysigt!

Hej hej!
I dag vaknade husse med värsta blåtiran =P Ojojoj! Men så blir de när man fightas med hästar ^^ Hihi!
Linda, husses kompis kom förbi nu på morgonen och inspekterade skadan och åt lite frukost med oss. Vi satt ute och hade de jätte mysigt. Jag älskar att ligga ute på gården och spana. Matte tycker jag är så duktig på att hålla mig på gården fast än att de går hundar och katter förbi. Jag tycker också jag är duktig, de finns ju faktiskt inge staket eller nått så jag ger mig själv en eloge =P
Matte ska snart åka in till stan och fika med en kompis. Jag tror jag ska få åka med och lämna henne.
Om jag inte får så har jag ett knep som gör att dom låter mig följa med ^^ Jag sätter mig med blicken neråt och blinkar med ögonen och försöker se ut som att jag gråter. Då brukar dom ta mitt koppel och säga att jag får följa =D Hehe!
Nej nu ska jag passa på att vila innan jag ska åka bil och spana in brudar
Voff voff!

Kommentarer
Postat av: Petra

Men hej!Vad roligt att du hittade hit! Klart jag kommer ihåg dig :P

Men tack, va glad jag blir!

Allt är fint här! Med dig med?

Kram kram

2010-04-28 @ 21:42:30
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0