Matte är inte snäll alla gånger...

Åhhh! Matte kan skaffa en annan hund tycker jag i bland!
Husse tyckte att jag skulle få den sista smarriga köttbiten som blev över sen middagen ikväll. Han till och med höll den i handen när matte säger "Nej nej nej" och ruskar lugnt på huvudet.
Jag blev så arg så jag visste inte vad jag skulle göra.
Och husse den *MORR* lyssnar alltid på matte! Samtidigt förstår jag husse för matte är inte att leka med när hon morrar i från.
Så nu går jag runt och surar....
Se så arg jag blev!
Sen blev jag suuur!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha men stackars Zantos! Husse måste lära sig att ge i smyg bakom mattes rygg. Här vågar våran husse sig på att "tappa" popcorn på golvet iaf! Men du har rätt i att mattor är inte att leka med, de styr ju hela världen typ! /hundpussar från Flinga!

2010-04-07 @ 12:02:22
URL: http://tanaraqhuskies.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0