Lördag..

Hej hej! I dag har vi inte gjort så himla mkt. Mest slöat en massa.
Matte har en kompis här och dom har ätit mat tillsammans. Hur kan dom göra de? Jag blir så himla stressad när jag äter tillsammans med någon.. Ojojoj, människor.
I alla fall när matte och hennes kompis lagade maten kom de en vovve in hos hos. De var en hane. Och eftersom han kom hem till mig så måste han rätta sig efter mig så tänkte att han skulle sättas på plats. Så jag morrade lite åt honom. Men då morrade han tillbaka och matte kom och tog mig därifrån. FASEN jag ville ju faktiskt slåss lite med honom och visa vem som är störst bäst och vackrast.
De visade sig sen att de tydligen var nån kompis till Shila eller vad de var? Ja jag vet inte.
I kväll satt sig husse i köket och började borsta Shila. Men JAG DÅ? Så jag gick till dom och puttade bort Shila för jag vill ju bli borstad! Och husse han borstade. GUUUD så mysigt =)
Här är en bild på husse och Shila
De var allt för i dag..
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0