I dag smäller de

Hej hej!
I dag är de sista april, då smäller de en massa. Men jag är inte rädd =) Jag tycker de bara låter ganska illa. Men jag sover mig igenom kvällen.
Min mattes mamma kommer och hämtar mig i dag. Jag ska få vara med henne och hennes karl i kväll. De ska bli mysigt. Matte och husse säger att "mormor" ska hämta mig. Varför säger dom så tro? Men jag fattar att de är ju mattes mamma dom pratar om.
Nu längtar jag jätte mkt efter min "mormor". Tror de inte tar så lång tid innan hon kommer. Hon har berättat för matte att vi ska gå på golfbanan i kväll och springa och ha roligt! SOM JAG LÄNGTAR!!!!
Nej nu ska jag hjälpa matte att visa vart maten är så jag får med mig lite till "mormor"
De är så konstigt, matte vet tydligen inte vart maten är så jag får visa henne varje gång! Ojojoj!
Ha de bra!
Jag lägger ut ett kort på min "mormor" här. Den bästa "mormor" man kan ha!
Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0