I dag har jag varit på dejt =P

Hej hej!
I går fick matte ett inlägg på sin facebook att de var en Rottis i från Sundsvall som ville dejta mig! Hon heter Azda. Vi fattade tycke för varandra förut så därför ville hon dejta mig. Vi träffades på Helens Hundcenter. Jag trodde vi skulle leka och så, men nej så var de inte. Jag fick knappt nosa henne i rumpan! Men de var en mysig dejt i alla fall =P Vi pussades lite. Här är en bild på oss
Sen kom de en liiiiten sak. Jag trodde de först var en kattunge. Men de var de inte. De var en liten hund! Sen var så himla söööt! Men... Min dejt blev mer intresserad av den lilla hunden än av mig =(
Sen kom en gammal kompis till mig =) Freja och hon hade en ny brorsa med sig som heter Mio. De är Freja som står närmast kameran =)
Ja de var ett besök på Helens Hundcenter!
Voff voff!

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha, så charmigt att du skriver ur hundens vinkel :) Och det låter som han haft en kul dag ;) Hur gammal är han?



Jag blir såå varm inombords när du skriver så snälla saker om Julle, tack snälla du!

2010-04-16 @ 20:21:26
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa jag är glad att hon blivit så duktig nu! Vi har ändå kämpat ordentligt i mer än ett år med det! :)

2010-04-17 @ 16:42:23
URL: http://snoomi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0