Helgen..

Hej hej!
Nu ar jag inte skrivit på några dagar. Vi har varit i mattes lägenhet och haft bara en dator m.m.
Men helgen har varit okej, vi har inte gjort så värst mkt matte och husse har haft karaoke på kvällarna och jag har fått varit hemma ensam. ENSAM!! Vet ni hur hemskt de är! När de är så hemskt då kan man ställa till de lite =D Mohahaa! Här är en lista på saker som jag gjorde i lördags kväll:
  • Tog husses tröja ur en korg och la mig på den
  • Husses tröja dög inte så länge så tog sängöverkastet och la mig på de ute i hallen.
  • Bäddade mitt bland skorna sedan
  • Välte en tygrulle framför dörren då jag vaknade upp ur en mardröm och var rädd att någon skulle komma och ta mig.
  • Ställde kaffebryggaren framför dörren, den stog bredvid före.
Jaa de var nog allt som jag gjorde =P
När matte och husse kom hem kom dom inte in nästan. Men tror ni jag blev nå glad när dom kom hem!? JAAA!
Men nu måste i åka hem till husse =D
Voff voff!

Kommentarer
Postat av: EA

Hejsan,

Ja de är freestyle, de är superoligt och blev lite inspirerad nu på stockholmsmässan som hade SM i freestyle.. :)

2010-04-05 @ 19:36:02
URL: http://eahunddagis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0