Hej heej =)

I dag har jag varit med husse inne i stan. Jag slapp Shila ett tag =) De var så himla skönt. Jag har hört att husse och matte har pratat om att hon ska hem på onsdag. De ska bli skönt att ha matte och husse i fred ett tag faktiskt =) Men sen kommer hon tillbaka om ett tag. Vi får se om hon är lika jobbig då som nu =/
Nyss var våra grannar hit och åt tårta och kladdkaka, jag vet inte varför för de var då ingen som fyllde år?
Kanske var de mig dom firade fast för sent?
Matte berättade att Vicky ville träffa mig idag, men då var dom i Iggesund och trodde vi var där. Men så var ej fallet =( Men de får bli en annan gång.
Nu ska jag sova lite =D
Voff voff!
Lägger in några fina bilder bara ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0